Monday, July 27, 2009

Perkhemahan Keris Perak Pengakap Kanak-kanak Daerah Hilir Perak

Tempat : Sekolah Kebangsaan Sungai Jejawi, Teluk Intan.
Tarikh : 24 Julai - 26 Julai 2009

Alhamdulillah perkhemahan ni selamat berjalan seperti yang dirancangkan. Kali bilangan peserta amat mengejutkan aku. Aku rasa inilah penyertaan paling ramai sepanjang aku bersama pengakap Daerah Hilir Perak. Seramai 205 peserta dari 10 sekolah menyertai perkhemahan ini. Dan peserta dari sekolah aku, Sekolah Kebangsaan Sultan Abdul Aziz paling ramai, sebanyak 37 orang ahli pengakap. Jutaan terima kasih untuk semua penolong-penolong Pesuruhjaya Daerah Hilir Perak, Jurulatih, penguji dan pemimpin-pemimpin pengakap sekolah kerana telah sama-sama membantu menjayakan perkhemahan kali ini.
Tahun ni agak lewat menjalankan perkhemahan untuk unit Pengakap kanak-kanak. Aku sibuk sikit tahun ni.






Gambar Aktitivi Perkhemahan

Tak banyak gambar yang aku ambil. Tak berapa sihat.

Dan ni gambar bunga yang sempat aku ambil kat sekolah Sg Jejawi.........

No comments: