Saturday, August 8, 2009

Konsert Kesenian Islam | Artis Hijjaz

Petang kelmarin aku telah pergi Maahad Al-Islah, Sungai Lampan, Teluk Intan. Pihak pengurusan sekolah tersebut telah mengadakan Konsert Kesenian Islam. Kumpulan Hijjaz telah dijemput bagi melaksanakan konsert ni bersama beberapa kumpulan nasyid lain yang aku tak kenal.

Aku sampai petang lebih kurang jam 5.30pm. Saje nak melihat Hijjaz membuat sound test sebelum persembahan mereka. Sempat gak menembak.
Tapi lepas tu ada benda lain yang menarik minat aku ......... ni dia ......


hehehe ....... jadi le dapat lepas gian .........

Kensert ni bermula pada jam 9.00 malam ...... lepas Isyak aku terus bergerak kembali ke Maahad Al - Islah ..... Kumpulan Hijjaz menyampaikan 6 buah lagu .....


dan ni ..... sahabat-sahabat aku yang sesama menembak malam tadi ......

gambar aku??? ...... memang tak de ..... sebab aku ambil gambar orang aje .......

No comments: