Saturday, August 15, 2009

Belajar Lighting dengan Faizal Omar .....

Hari ni tak de apa nak dibuat ...... demam aku pun belum berapa ok ..... lepak kat rumah .... tadi abang aris call ...... dia kata Faizal balik kampung ...... so abang aris minta Faizal ajar tentang penggunaan lampu/off camera flash ...... rumah aku jadi port untuk aktiviti ni .... kawan2 nak beri ilmu ...... aku setuju ...... yang hadir untuk aktiviti kali ni .... aku(sentinel103), abang aris(ar15_s) dan fakar (nurhaifa) .... Faizal jadi tok gurunya ......

jam 4.30 petang abang aris dan modelnya Syima tiba bersama Faizal ...... banyak juga yang dapat aku belajar tentang off camera flash ni dan Faizal juga mengajar cara2 nak communicate dengan model secara berkesan ..... mood model bergantung kepada fotografer .......

lama juga mereka shoot kat rumah aku ........


Faizal(berbaju hitam) memberi penerangan dan tunjuk ajar .... sebelah abang Aris ....

Faizal memberi penerangan cara nak shoot ......

dan ni modelnya ...... Syima ......





No comments: