Sunday, August 9, 2009

Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Teluk Intan Kali ke 21

Aktiviti : Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Teluk Intan kali ke 21
Tempat : Dewan Majlis Perbandaran Teluk Intan
Tarikh : 8 Ogos 2009
Masa : 2.30pm
Perasmi : YAB Dato' Seri Dr Zambry Abdul Kadir (Menteri Besar Perak)

Aku dapat job ni dari seorang kawan. Dia minta aku join dia untuk cover majlis ni . Seronok juga, lama tak ambil gambar untuk majlis rasmi macam ni.

Pada 1.45 aku sampai orang ramai sudah pun berada di sekitar bangunan dewan Majlis Perbandaran Teluk Intan.

YAB Dato Seri Zambry tiba diperkarangan dewan jam 3.00pm. Hari hujan rintik-rintik, tetapi tidak menghalang majlis sambutan ketibaan beliau.



Ucapan Dato Idris Hashim, Ketua Bahagian Teluk Intan.





Gaya-gaya YAB Dato Seri Zambry ketika memberi ucapan.



Gambar ramai ... orang2 kuat UMNO Bahagian Teluk Intan bersama YAB Dato Seri Zambry Abdul Kadir.

Majlis perasmian tamat jam 5.00pm .... kemudian disambung kembali dengan mesyuarat.
Gambar mesyuarat tidak tidak diletakkan di sini. ........

p/s - laman ni tiada kaitan dengan politik ..... cuma sebagai satu catatan apa yang aku lakukan dalam perjalanan hidup aku seharian. .... dan aku ambil job ni demi mengisi perut aku .....hehehe ......

No comments: